onsdag 24 april 2013

Barbie med pärlor

Så var det dags för en till Barbie-tårta. Jag förstår verkligen att de här är populära bland småtjejer. 
Det enda jag fick att gå på den här gången var att födelsedagsbarnet gillade rosa. Så rosa fick det självklart bli! Min första tanke när jag bestämde hur den här skulle se ut var att jag INTE skulle ha med några blommor. De flesta Barbie-tårtorna är fulla av blommor, och det är fint det säger jag inget om. Men lite omväxling vill man ju ha. Så istället fick det bli pärlor av guld :). Jag inhandlade även min första mönsterkavel inför den här tårtan, men att underkjolen och överdelen är fylld av hjärtan syns tyvärr inte på bilderna. 



Födelsedagsbarnets fina namn i guldpärlor


Tårtan
Vaniljbottnar
Päronmousse
Mörk chokladfluff
Spacklad med grädde
Klänning av marsipan
Sockerpärlor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar