söndag 24 augusti 2014

Oreodessertbord

Igår hade jag födelsedag. I år igen. Ännu ett år äldre och jag känner mig lastgammal. Men men. Jag fick väldigt fina presenter, den finaste av min man. Biljetter till Dalhalla för att titta på First aid kit. Det var magiskt. 
Det finns ju en till bra sak med att fylla år. Det är ju att jag får baka. Och jag får baka precis det som JAG tycker bäst om. I år blev det ett litet dessertbord med Oreobakverk. Det är ju sååå gott att baka med Oreo. Det bjöds på tårta, en tårta som jag hittat i Lomelions tårtbok, även oreocupcakes, oreobollar och kladdkakebitar med oreofudge. Allt var mycket gott, men godast var ändå tårtan. 




                                   



Tårtan
Oreobotten
Chokladbotten
Oreofyllning (Philadelphia, florsocker, grädde och krossade oreos)
Mixade oreos, minioreos och blommor i sockerpasta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar