onsdag 13 augusti 2014

Oreofyllda chocolate chip cookies

Nu ska jag bjuda på ett utav de godaste kakor jag någonsin ätit. Jag bakade dessa godingar i somras och de försvann i ett nafs. Stora kakor som ser ut som små tefat. Det är alltså Oreofyllda chocolate chip coookies. Använd ert bästa recept på chocolate chip cookies och sedan köper ni ett paket Oreo. Ta en klick utav smeten och lägg i handen, ta en oreokaka och tryck ner i smeten och lägg en ny klick smet ovanpå kakan. Nu är det bara att se till så kakan är helt täckt av smet och sen är det klart! In i ugnen och grädde lite på känn. Kolla ert recept och gå efter det. Kakorna är självklart godast nybakade, men jag tycker att de även var väldigt goda dagen efter. Nästa gång ska jag testa att baka med minioreo. De blev som sagt väldigt stora och om man gör små, får man ju äta fler :-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar