tisdag 30 juli 2013

Bröllopstårtor

I början av juni gjorde jag min första bröllopstårtor (om man inte räknar med de jag gjorde till mitt eget, som jag absolut inte vill visa bilder på). Jag har väntat på en bild som visar hur tårtan ser ut i sin helhet och det har jag fått nu. Jag levererade dem var för sig, då de skulle fraktas en bit, och sen fick de sätta ihop dem själva. De första bilderna tog jag innan de blev hämtade och den bilden längst ner har deras bröllopsfotograf tagit. 

Jag håller nu på att förbereda tårtor till två bröllop som äger rum på lördag. Sammanlagt 9 tårtor. Har aldrig gjort så många tårtor på en och samma gång, så en aning stressad känner jag mig. Men jag har gjort en riktigt bra planering, så det ska nog gå bra :) Den ena har jag väldigt höga förväntningar på, så jag hoppas jag blir nöjd och att den blir lika bra som den är i mitt huvud!






Tårtan
Hallonmousse
Vit chokladfluff
Spacklad med vaniljsmörkräm
Lock av marsipan
Pioner i flowerpaste
Grönt sidenband

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar