tisdag 6 augusti 2013

30-årsfest med hawaii-tema

Under det här året är det många av mina vänner som fyller 30 år. Själv tror jag inte på att jag själv ska fylla så mycket. Nej nej, inte jag, ungdomen själv :-). Linda har jag känt sen lågstadiet och hon och hennes man Daniel slog ihop sina 30-årsdagar med en Hawaii-fest. Galet roligt hade vi! Jag fick också äran att göra tårtorna till festen. Mycket kul att klura på hawaii-tårtor. Så här blev de. Jag är nöjd. Helt klart. Gillar nog mest tårtan med Daniel som ligger på stranden och chillar. Han låter hammaren vila (han är snickare) och funderar på om han orkar surfa över till ön där Linda sitter och väntar med en smarrig chokladtårta (hon älskar choklad). Av någon anledning glömde jag att sätta på palmen på Lindas tårta när jag fotade, så längst ner ser ni hur den egentligen skulle se ut. Den bilden har Tobias tagit med sin mobilkamera. Orkidéer är tydligen vanligt på hawaii, så den sista tårtan fick prydas med de fina blommorna.  








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar