måndag 19 november 2012

de fina doptårtorna



De här tårtorna från dopet är jag mer nöjd med. Den med kronan tycker jag allra bäst om. Det var första gången jag provade quiltade kanter och det blir ju så snyggt. 

Jag fick faktiskt en förfrågan av en vän om att göra bröllopstårtor i sommar och det känns sååå roligt! Skönt att jag har tid på mig att öva så att de kan bli perfekta :). Nu ska jag köpa på mig formar så jag kan göra våningstårtor. Kul!

Tårtorna
Ljusa bottnar
Blåbärsmousse
Glasskräm
Spacklade med smörkräm
Överdrag av marsipan 
Dekorationer i sockerpasta

1 kommentar:

  1. Åå så fina och så smaskigt det ser ut :) Synd jag missade dem på dopet, men hörde barnen berätta om hur fint och gott det var :) Kom på att jag måste ju såklart göra reklam för dig på min blogg, men vill kolla att det är OK för dig först? Gör iaf ett inlägg isf med bilder lånade från din blogg och kontaktuppgifter (mail), och så kan jag ha en egen länk till dig i min sidospalt om du vill?

    Kram Linda

    SvaraRadera