fredag 30 augusti 2013

Lila dessertbord med fåglar

Förra helgen var det en hel del människor som påstod att jag fyllde 30 år. Själv kan jag då rakt inte tro att jag är så gammal. Men men, en fest fick jag ju lov att ordna och ett dessertbord gjorde jag med glädje! Min favoritfärg är lila så det var givet att allt skulle gå i det. Tårtan längst ner har jag snott, nästan rakt av, från johannastartor.se, så då fick det bli lite fågelinslag på bordet. Alla tårtor fick smaka choklad och svartvinbär, men i lite olika varianter. Jag hade även minchokladfudge och kokoskola med på bordet, men det blev aldrig några närbilder på dem. 


Bordet i sin helhet

Lite dekoration

Oreopops

Maccarons med nutella-smörkräm

Browniebotten med svartvinbärs-marängsmörkräm


Chokladbottnar, chokladfluff, svartvinbärsmousse, vit chokladfrosting och strössel


Chokladbottnar, chokladfluff, svartvinbärsmousse, grädde och marsipan



Kan ju passa på att tacka än en gång för alla fina blommor och presenter som jag fick! 
En riktigt mysig fest blev det också. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar