onsdag 5 juni 2013

Batman vs Spiderman

Ja undra vem som vinner om Batman och Spiderman skulle fajtas. Jag håller på Spiderman, han är min favorit av superhjältarna (om man inte får räkna med Pippi Långstrump då så klart). Min väns barn Oscar fyllde 5 år i söndags och han gillar både Batman och Spiderman så självklart skulle båda finnas med på tårtan. När jag tittar på bilderna så här i efterhand känner jag mig inte alls nöjd. Spiderman har en alldeles för stor rumpa, Batmans mantel sprack en aning och ja nej inte helt nöjd.

Jag fick lov att ta bilderna när tårtan var i kartongen. Jag var en aning stressad då jag slängde ihop det sista innan jag åkte iväg på möhippa. Ville ju ha bilder, men hade inte tid att ställa upp tårtan någonstans, så så här fick det bli. Jag tyckte tårtan såg en aning tom ut, så jag slängde ihop Oscars namn och ålder på tårtan i sista stund.

Batman sitter och spanar ut över staden, helt ovetande om att Spiderman är på väg fram till honom...


...undra om de befinner sig i New York eller Gotham City...


...vänner eller fiender, det är frågan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar