söndag 26 maj 2013

Leksands IF

Jag börjar med att be om ursäkt för dåliga bilder. Försökte fixa till dem så gott det gick, men nej det blev inte bra. Men det syns ju hur tårtan ser ut i alla fall :).
Leksands IF är ju Dalarnas stolthet och nu har de även gått upp i elitserien igen (har jag fått berättat för mig). Jag fick en beställning på en överraskningstårta till ett riktigt Leksands-fan. Loggan skulle vara med och det skulle vara smak av päron och mintchoklad. Jag fick googla den där loggan många ggr innan jag fick till den som den skulle vara. Är ju som sagt förr inte direkt sportintresserad så just sådant här har jag inte så stor koll på. Men jag är ganska säker på att det blev bra till slut! 





Tårtan
Ljusa bottnar
Fluff av after eight
Päronmousse med päronbitar i
Spacklad med grädde
Lock av marsipan
Dekorationer av sockerpasta och marsipan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar