fredag 1 mars 2013

sockerblommor i vitt och silver

Dessa blommor gjorde jag inför tårtor som jag bakade till min bästa väns 30-års dag (bilder på tårtorna kommer inom kort). Jag gjorde den vänstra först, men blev inte alls nöjd. Den blev så hög i mitten och det försökte jag dölja med pärlor. Men nej, det blev att göra en ny, helt annorlunda. Den högra blev jag betydligt mycket nöjdare med och den fick pryda tårtan. Det är ju så roligt att göra olika blommor. Det känns som om jag aldrig kommer tröttna på det. Det går att variera sig i all oändlighet och det är så roligt när jag ser hur jag utvecklas. Jag har för övrigt fått en till beställning på bröllopstårtor i sommar! Det är ju de allra finaste tårtorna man kan göra till någon, så det är så roligt att någon vill ha mina tårtor till sitt bröllop. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar