lördag 2 november 2013

Dessertbord till Halloween

Det här inlägget skulle ha kommit i torsdags. Då det var Halloween. Men tårtan blev inte klar i tid och igår efter tjejernas Halloween-fest, orkade jag helt enkelt inte sätta mig vid datorn. Jag är en värdelös bloggare, men men. Jag förstår inte hur storbloggarna hinner med. Jag följer massa olika bakbloggar och de har heltidsjobb, tränar, har flera ungar och så bakar de typ varje dag. OCH hinner blogga om det. Jag fattar inte. Men här kommer i alla fall mitt Halloweeninlägg, några dagar för sent. (Tårtan kommer i ett eget inlägg)

Dessertbordet i sin helhet

Avhuggna fingrar

Överraskningskakor, fyllda med smarties

Popcornstrutar

Cakepops gjorda av Ballerina mint

Spindelklubbor

Halloweenfärgat godis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar